Amatőr Novellák Tőlünk Neked

2011. május 2., hétfő

Hizaki: Gyors süllyedés

"Is it safe to say
You made a mistake
In the perfect way
Cross your fingers now
If you choose that lane
You'll lose yourself."

Megadtam.Megadtam mindent neked.Amivel tartozom,és olyasmit is,amivel nem.Hallasz engem....?Nehéz a helyes utat választani;ha hibázol,elveszíted önmagad...én szóltam.Most pedig elmerülsz....egyre,egyre mélyebbre.Én szóltam előre....

"My friend, this is my testament
If only you know
I raise my glass this time
In victory.
It's not like we didn't tell you
Face it now, face the truth
We've all got our own problems
Face it now, face the truth."

Hát nem megmondtuk?Szemtől szembe.Megpróbáltunk lebeszélni róla...mi megpróbáltuk...!A Te hibád,hogy nem hallgattál ránk.A Te hibád...a Te bűnöd.Hát merülj el....merülj el.
Nézz szembe az igazsággal.Senki vagy,ne áltasd magad.Csak egy a millióból.Ugyanolyan mint a többiek....mire számítottál?Mondd,mire....?Most szembe kell nézned tetteiddel.
Hallasz engem?Képes vagy még meghallani...?
"Who's gonna catch you when there is no one left?"
Pontosan.Ki maradt még?Ki?Mondd csak,ki fog elkapni,a karjába zárni,édes szavakkal álomba ringatni,vígasztalni,amikor majd kétségbeesetten kiabálsz?Ki maradt neked,hogy ezt megtegye?...Mit képzeltél,amikor....?

"You're falling fast...."
"Why change,
Like we can try to beat
The words that you drew
If you only knew
Re-shaping value"

Folytatás.Folytassuk!Legyen ahogy akarod...legyen!Ha majd a padlón vergődsz,és a port nyeled,talán belátod...belátod,hogy nem volt igazad!Most pedig imádkozz....!Mert mást már amúgy sem tehetsz.
Minek megváltozni?Igazad van.Minek változz meg te,már úgysem kellesz...nem kellesz senkinek!

"Are you better than the best
Nothing to confess
But all your perfections
Better take a step in another direction
My friend, this is the truth."

Azt hitted,te más vagy?Különleges?Különb,magasabb rendűbb,mint mi?Tévedtél...tévedtél,kedves barátom.Minden számításod,minden spekulációd téves volt....most pedig,süllyedj,süllyedj,a kiérdemelt helyedre!

"You threw your life away
And all this time
It never meant a thing
If you say it you mean it
If you say it you better really mean it."

Áltattál szép szavakkal,a fülembe suttogtál,hazudoztál.Talán hittem neked,talán nem...Már magam sem tudom.Magam sem tudom.
Azt ígérted,lehozod nekem a csillagokat az égről,lehozod nekem őket...hazudtál.Át kellett volna látnom rajtad.
Most itt fetrengsz,térdepelsz,zokogsz előttem,remélyveszettül,és könyörögsz,nyüszítesz a segítségemért...eljátszottad a bizalmam.Süllyedj,süllyedj csak abban a feneketlen mocsorában,amit saját magad teremtettél.

"Is it safe to say...
You made a mistake!
In the perfect way,
In the perfect way!
Cross your fingers now;
If you choose that lane,
You'll lose yourself!"

Becsaptad magad.Áltattod végig...az alkohol tette ezt veled.Onnantól nem volt megállás,csak zuhantál,zuhantál...mi pedig hiába nyúltunk utánad;nem hallottad meg hangunkat a sötétben...nem hallottad meg.
Egyszerű mondani...
Hibát követtél el!
A helyes úton,
A helyes úton...
Tedd most össze hát kezed,
Vagy kulcsold össze ujjaid a hátad mögött;
Ha ezt az utat választod,
El fogod veszíteni önmagad....


/Írói megjegyzés:Hallgassátok közben a dalt (Eyes Set To Kill-Falling Fast),könyebb átérezni az iromány hangulatát.Remélem elnyerni majd a Tisztelt Nagyérdemű tetszését./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése