Amatőr Novellák Tőlünk Neked

2011. július 4., hétfő

Nana: Hiszek magamban

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms

Egykor erőtlenül feküdtem az ágyamban. Arra gondoltam, hogy nem akarok felkelni. Nem akarom mégegyszer végig csinálni. Nem tudok mégegyszer végigcsinálni egy napot. Úgy éreztem, hogy nem fogok kibírni még egy hetet. Akkor feltűntél a színen Te. Megtudtam milyen igazán élni, és élvezni az életet. Megtudtam milyen az amikor szeretsz és viszont szeretnek.

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

Most már hiszek magamban. Meg tudom tenni amire eddig képtelen voltam. Megnézem és megcsinálom. Elhiszem, hogy megtudom tenni. Hinni kell magamban, nem kell semmi több.

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

Ha most fekszem az ágyamban, csak az jár a fejemben, hogy repülök. Elhiszem, hogy tudok repülni. A képzeletemben megjelenik, ahogy kitárom a szárnyaimat. Erőre kapok és felrepülök. Fel teljesen a felhők fölé, el innen messzire. Bejárom az eget. És tényleg elhiszem ilyenkor, hogy tudok repülni. Hogy egy mozdulat és a fellegekben járok.

See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me, oh

Régen minden szörnyű volt. Az összeroppanáshoz közel jártam. Néha fuldokolva hördültem föl. Túl nagy volt a csend. Kellett valami, ami megtörheti, eltüntetheti. Ilyenkor ijedten néztem körbe, hátha találok valamit. De most vannak céljaim, olyan dolgok amiket még el kell érnem. Olyan csodák amiket meg kell tennem. De először nekem kellett megváltoznom. Megmozdult valami bennem.

If I can see it, then I can be it
If I just believe it, there's nothing to it

Ha látom, tudom, hogy képes vagyok rá. Hiszek magamban.

- I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

Amikor a sötétségben éltem, kinyílt egy ajtó. Láttam magam ahogy befutok rajta. Elkezdtem hinni magamban, elhiszem, hogy megtudom csinálni.

Hey, cuz I believe in you, oh

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothign to it

Mert hiszek magamban, és hisznek bennem. Ezért tudom, hogy megtudom csinálni. Csak látnom kell egyszer, és tudom, hogy menni fog.

- I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
I believe I can fly

Mert én elhiszem, hogy tudok repülni. Hogy csak annyi kell, hogy kitárom a szárnyaim. Egy legyintés és felszállok magasra. Elérem az ég tetejét.

Hey, if I just spread my wings
I can fly
I can fly
I can fly, hey
If I just spread my wings
I can fly
Fly-eye-eye



                        /R Kelly - I belive I can fly/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése