Amatőr Novellák Tőlünk Neked

2011. március 11., péntek

Bektas Ibrahim - Álomvár

Miről is írjak, kérdem én,
Itt a világ, tetején.
Elkezdtem hát, de mi is legyen ez?
Vándormadár vagy tán a szerelem?
Kinézek, az ablakon, az tán segít,
Kinn süt nap, bágyadt arca oly szelíd,
Sokáig bámulom, a fénye felderít!
A képzeletem innen elrepít!

Járok a messzeségben, hegyeken
Elkap a mérhetetlen szerelem,
Begyógyul, a seb a szívemen
A kedvesem el nem veszíthetem.
De jaj eltűnt,már nincs is mellettem,
Felnézek az égre, kelletlen,
Látom az égen, egy sárkány repül vele,
Felkapott hirtelen  a magány szele, el velem!

Nyílt seb lett a lelkemen,
A szerelmemet hol lelhetem?
Bármi áron, de megkereslek én,
Holmi barlang rejtekén,
Miközben a szelek szárnyán mentem még,
Elém tárult minden szép,
Láttam én gyönyörű szigetet,
De az nem gyógyítja az én szívemet.

Őt mindennél jobban szeretem,
A világon csak érte epedek!
Ha elvesztem, mit tegyek?
Hisz nélküle nem élhetek,
Kiabálok és mögöttem egy hang felel,
Légy szíves kellj már fel!
És az  álomvilágnak  vége,
A  valóság lép helyébe.

Felnézek és a szemem fénye kelteget,
Megnyugodtam hisz ő a kedvesem
Csókot kaptam tőle én,
Itt a boldogság, mezején!
Ő az én mindenem,
Csókja gyógyítja a szívemet.
A versem itt véget ér,
Elfújta a bágyadt őszi szél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése